Reklamace a vrácení až do 60 Dnů!

 

Produkty vám nevyhovují ? Nevadí.
Klikli jste nedopatřením na jiný produkt? Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 60 dnů poslat zboží zpět. Jen vás prosíme, šperk , nevybalujte z původních obalů.

Toto doporuční nikterak nemění či neomezuje zákonné možnosti klasické reklamace.

Reklamace a vrácení až do 60 Dnů!

Zásilka je poškozená
Až vám přepravce předá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte – balíček, nikoliv přepravce. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ho.

Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto poškozené? Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonní číslo 483 313 122 nebo e-mail info@evolutiongroup.cz – uveďte číslo zásilky a zašlete prosím fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. V průvodním dopisu popiště závadu , jen potřebujeme vědět, co se stalo. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme ihned peníze.

Zboží nebylo dodáno kompletní
Udělali jsme chybu a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět na telefon 483 313 122 nebo e-mail info@evolutiongroup.cz a my vám scházející zboží ihned zašleme.

 

 Informujte nás telefonicky – 483 313 122 nebo e-mail info@evolutiongroup.cz

Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.

Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte naší Monice, která vám ráda poradí. Telefon je 483 313 122 nebo 774 313 122 a zastihnete jí každý pracovní den od 7 do 15:30 hodin.